سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیازمندیهای همشهری

اگر شما هم مثل هزاران نفر دیگه علاقه دارید که به سایت نیازمندیهای همشهری آگهی بدین کافی هست که روی عکس زیر کلیکی کنید.

نیازمندیهای همشهری

دکه فروشی ها معمولا در خصوص فروش نیازمندیهای همشهری فعالیت میکنند و خیلی از افراد هنگامی که به دکه روزنامه فروشی مراجعه میکنند یک روزنامه همشهری هم میخرند در لابه لای این روزنامه نیازمندیهای همشهری هست که خیلی ها این روزنامه رو به خاطر نیازمندیهاش خرید میکنند.

اما در نیازمندیهای همشهری همه چیز پیدا میشه، مثل مجله کودکان، فرزند من یه دختر کوچولوی شیطون هست که همیشه دوست داره عکس ها متناسب با سنشو نگاه کنه، بله مجله کودکان همشهری پر از این عکس ها هست و دختر کوچو لوی من سارا هم به این عکس ها علاقه داره.

اما سارا کوچولو که من خیلی دوسش دارم یک روز به من گفت که چرا مردم نیازمندیهای همشهری میخرند و میگفت همه اینها هم مثل تو بچه کوچولو دارند، من هم لبخندی زدم و گفتم که نه سارا خانم مردم این روزنامه رو به خاطر پیدا کردن کار یا خونه و یا ماشید دست دوم میخرند.

سارا کوچولوی شیطون باز هم خنده کرد و گفت چه جالب، من همیشه فکر میکردم مردم بچه کوچولو داند که این روزنامه رو میخرند. اما نیازمندیهای همشهری پر هست از آگهی های جالب، یک روز  که میخاستم برای عمو کار پیدا کنم به نیازمندیهای همشهری مراجعه کردم.

بعد به قسمت مشاغل رفتم و به دنبال شغل گشتم، به دنبال شغل شیرنی پزی، آخه عموی من عاشق درست کردن شیرینی هست و همیشه دوست داشت که یک شیرینی فروش بشه و برای همین هم، این شغل رو انتخاب کرده بود. سرتون رو درد نیارم. من بعد کلی گشت و گذار در نیازمندیهای همشهری شغل مناسب با حقوق مناسب رو پیدا کردم.