سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیازمندیها

شما جهت ورود به سایت نیازمندیها از طریق عکس زیر وارد سایت بشین و نیازمندیهای خودتون رو رایگان ثبت کنید.

نیازمندی

شما میتونید آگهی های خودتون رو در سایت نیازمندیها بدون اینکه حتی ریالی پول هزینه کنید به ثبت برسونید، شاید برای شما هم جالب باشه که سایت نیازمندها تونسته خیلی زود به قله های موفقیت برسه و خیلی از نیاز های مردم رو برطرف کنه. من در اینجا میخام شما رو با نمونه هایی از کارهاش اشنا کنم.

مبلمان و دکوراسیون خونه همیشه برای خانم های از اهمیت ویژهای برخوردار بوده و خیلی از خانم ها همیشه سال به سال سعی میکنند تا دکوراسیون خونه را تغییر بدند، خوب خیلی از این مبلمان به درد میخوره و نباید همین طوری دور انداخته بشه و خیلی از خانواده های ایرانی از توانایی مالی خوبی برخوردار نیستند و شما باید به نحوی این مبلمان دست دوم خودتون رو به اونها برسونید.

اما چگونه میشود این خانواده های نیازمند رو شناسائی کرد، بله درست حدس زدید، شما باید با مراجعه به سایت نیازمندیها این خانواده ها رو شناسائی کنید. خانواده نیازمند با مراجعه به سایت متوجه میشند که شما مبلمان خودتون رو میخواهید بفروشید و دیگر نیازی به اون ندارید.

اما این برای شما هم فایده داره و اون این هست که باعث میشه تا به اقتصاد خانواده شما هم کمک بشه، اما به نظر من اگه این مبلمان خودتون که دیگه به اون نیازی ندارید رو به صورت رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار بدین خیلی ثواب داره و واقعا اون خانواده همیشه شما رو دعا میکنند.

خوب شما کافیه به سایت نیازمندیها مراجعه کنید و از مبلمان خودتون یک عکس تهیه کنید و بزارید تو سایت، به همین راحتی افرادی که به دنبال مبلمان دست دوم هستند، با مراجعه به سایت کالای شما رو میبینند و اگر مورد پسند اونها بود به شما زنگ میزنند.