سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیازمندیهای تهران

تهران با همه بزرگیش به یک چیز نیاز داره و اون هم نیازمندیهای تهران هست، شما هم اگر میخواهید به نیازمندیهای تهران آگهی بدین کافی هست روی عکس زیر کلیک کنید.

نیازمندیهای تهران

خوب شاید شما هم به تهران سفر کرده باشید، شما برای اینکه بتوانید در شهر تهران زندگی کنید باید یه شغل مناسب داشته باشید و این شغل مناسب رو اگه ندارید باید چه کار کنید. بله شما با مراجعه به نیازمندیهای تهران میتونید شغل مناسب خودتون رو پیدا کنید، و به این راحتی شما شغلتون رو پیدا میکنید.

نیازمندیهای تهران رو میشه یک سایت جامع دونست و در همه زمینه ها فعالیت میکنه، من یک مادربزرگ دارم که خیلی از فقر رنج میبره و ما هم اصلا رومون نمیشد تا به کسی رو بزنیم برا کمک، این بود که من یک روز موضوع رو با دوستم در میان گذاشتم و دوستم به من یک پیشنهاد داد.

دوستم گفت که سایت نیازمندیهای تهران یک قسمت به نام اجتماعی داره و کمک داوطلبانه یکی از قسمت های اجتماعی هست، من رفتم تو این قسمت و عنوان کردم که به کمک نیاز دارم، اینجا بود که یه خیر به ما زنگ زد و گفت که مشکلمون چی هست و ما با بیان کردن مشکلاتمون درخواست کمک کردیم.

خوب خدا خیرش بده، اون خیر بعد از اینکه مطمئن شد که مشکل ما جدی هست، از ما شماره حساب خواست و پول رو به شماره کارت ما واریز کرد، و مشکل مالی مادربزرگ ما حل شد و ما در اینجا فهمیدیم که نیازمندیهای تهران چقدر خوب عمل کرده و چقدر در این حوزه فعال هست.