سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همشهری نیازمندیها

همشهری نیازمندیها سایتی هست که در زمینه درج اگهی رایگان فعالیت میکنه و واقعا هم موفق بوده، و شما هم میتونید از این سایت جهت درج رایگان آگهی خودتون بهره ببرید، در دنیای امروز نیازمندیها خیلی مهم هست، و هر شخص نیاز هایی دارد که باید در تامین آنها بکوشد.

همشهری نیازمندیها هم برای درج نیازمندیها بسیار عالی هست، در یک روز پائیزی به دیدن مادر بزرگ خودم رفته بودم که در یک دامنه کوه زندگی میکند، شاید برایتان جالب باشه که بدونید، مادر بزرگ من با یکی از پسرانش تنها در روستا زندگی میکنند.

با توجه به اینکه دامنه کوه سرد هست، همیشه برای گرم کردن خودشون از هیزم استفاده میکنند، من براشون از معایب استفاده از هیزم گفتم و براشون توضیح دادم که بجای هیزم بیان از نفت سیاه و گازوئیل استفاده کنند.

مادر بزرگم در جواب من گفت که بودجه خرید بخاری رو ندارند و نمیتونند یک بخاری نفتی بخرند، من هم که با همشهری نیازمندیها آشنائی کامل داشتم، گفتم که من میتونم براتون یک بخاری دوم دست و پا کنم، و اونجا بود که زنگ زدم به یکی از افرادی که در همشهری نیازمندیها آگهی گذاشته بود.

خوب بنده قیمت آگهی که برای خاری گذاشته بود خیلی کم بود، ولی دستش درد نکنه باز هم حاضر شد به ما تخفیف بده و واقعا دستش درد نکنه، خوب سرتون رو درد نیارم من رفتم و بخاری رو با قیمت 4 هزار تومان خریداری کردم و بخاری رو برای مادر بزرگ نصب کردم.

مادر بزرگ هم من و سایت همشهری نیازمندیها رو دعا کرد، امیدوارم که از این مطلب کمال استفاده رو برده باشید.